Vše o nabídce CK FotbalTour.cz – toto jsou nejčastější otázky

Jak si zarezervovat zájezd / vstupenky? Co se děje během zájezdu a co po něm? Vaše nejčastější otázky, které jsme upravili podle praxe a potřeb klientů CK FotbalTour.cz.

  1. Kde najdu nabídku zájezdů, vstupenek, dárkových poukazů?
  2. Jak si vyberu zájezd / vstupenky?
  3. Jak si objednám zájezd / vstupenku?
  4. Jak se stane z nezávazné objednávky závazná? způsob platby
  5. Jak postupovat před cestovními?
  6. Jak probíhá zájezd?
  7. Co následuje po zájezdu?

1. Kde najdu nabídku zájezdů, vstupenek a dárkových poukazů?

Kompletní nabídku zájezdů i vstupenek najdete na webstránce www.fotbaltour.cz. Detailní informace o poukazech naleznete v sekci Dárkové poukázky.

Nejvýhodnější nabídky doporučujeme odebírat ve formě newsletteru. Na odběr se můžete přihlásit na našem webu (v dolní části stránky).

Informace o FIRST MINUTE a LAST MINUTE zájezdech ve výhodných cenách zveřejňujeme na naší facebookové stránce a  instagramovom kontě.

Odkazy na nabídky vybraných zájezdů a vstupenek naší CK můžete najít iu našich partnerů (zprostředkovatelské agentury, spolehlivé webstránky, televizní stanice, rádio stanice a podobně).

Na otázky o naší nabídce zájezdů, vstupenek a dárkových poukázek vám rádi odpovíme na telefonním čísle +420 776 680 409 nebo na mailové adrese info@fotbaltour.cz

Kromě online nabídky distribuujeme i tištěnou verzi katalogů a propagační materiály s výběrem nejžádanějších zájezdů.


 2.  Jak si vyberu zájezd / vstupenky?

Na úvod doporučujeme zúžit vyhledávání buď na kompletní zájezdy (standardně obsahuje dopravu, ubytování, vstupenku a služby  delegátů), nebo na samostatné vstupenky (standardně obsahuje vstupenky a asistenční služby CK)

Zájezdy / vstupenky na zápasy doporučujeme vyhledávat pomocí filtru na hlavní stránce www.fotbaltour.cz (například na základě oblíbeného klubu nebo preferovaného termínu)

Obvykle jsou na hlavní stránce (pod vyhledávacím filtrem) zobrazené zájezdy / vstupenky, které doporučujeme, protože je o ně velký zájem nebo jsou za mimořádně výhodnou cenu.

Pokud jste nenašli vhodnou nabídku, kontaktujte nás emailem na info@fotbaltour.cz nebo telefonicky na +420 776 680 409 a rádi vám pomůžeme s výběrem.

Kontaktovat nás můžete i na sociálních sítích Facebook a Instagram.

Jak najdu nabídku při konkrétním klubu / soutěži?

Navštivte tuto stránku, která zobrazuje kolonky klubů a soutěží. Po kliknutí na konkrétní klub nebo soutěž se vám zobrazí aktuální nabídka.

Co je v ceně zájezdu?

V ceně kompletního leteckého zájezdu jsou: obousměrná letenka, ubytování (standard hotelu a počet nocí dle požadavků), vstupenka základní kategorie (kdekoliv na stadionu podle dostupnosti, nejčastěji za branku; na vyžádání zajistíme vyšší kategorii), služby česky mluvícího delegáta a asistenční nonstop linka .

V ceně kompletního autobusového zájezdu jsou: autobusová doprava, ubytování minimálně na 1 noc v hotelu (pokud nejde o tzv. Zájezd na otočku bez ubytování), vstupenku základní kategorie (kdekoliv na stadionu podle dostupnosti, nejčastěji za branku; na vyžádání zajistíme vyšší kategorii) , služby česky hovořícího delegáta.

Co je v ceně vstupenky?

V ceně je samostatná vstupenka základní kategorie, na místo kdekoliv na stadionu podle dostupnosti, nejčastěji za branku. Všechny ostatní vstupenky do vámi vybraných částí stadionu jsou k dispozici na vyžádání za příplatek nebo jsou ceny uvedené v nabídce, kterou dostanete e-mailem. Cena za příplatky vždy závisí na konkrétním zápasu a jeho důležitosti či atraktivity.

Je cena pro dítě stejná?

Ceny zájezdů a vstupenek pro dítě jsou individuální, odvíjejí se od typu akce. Zadejte svůj požadavek k cenové nabídce pro děti v prvotní objednávce a zašleme vám bližší informace.

Proč se cena zájezdu / vstupenky na webstránce mění?

Ceny vstupenek / zájezdů se mění zejména na základě dostupnosti a nákladů naší CK na zajištění vstupenek / zájezdů. Ceny se standardně zvyšují s blížícím se datem zápasu, proto doporučujeme zajistit si zájezd / vstupenky co nejdříve. Aktuální nabídku zájezdů najdete na www.fotbaltour.cz a speciální zaváděcí ceny a LAST MINUTE nabídky publikujeme na našich sociálních sítích a v newsletteru.

Ceny zájezdů na webu jsou vždy stanoveny „od“. Snažíme se, aby byly co nejpřesnější, ale na konečnou cenu ovlivňuje množství faktorů (místo odletu / příletu, letenka, ubytování, kategorie vstupenky atd.), které vyplynou až z konkrétních požadavků klienta. Každou nabídku posuzujeme individuálně, abychom vyhověli každému zákazníkovi. Proto není možné přesně určit, dokdy platí uvedená cena na webu. Doporučujeme rezervovat okamžitě, resp. kontaktovat našich prodejců.

Chci jít na zápas / akci, který nemáte v nabídce. Víte mi připravit zájezd / vstupenku?

Zájezd na jakýkoliv zápas či jiné sportovní nebo kulturní akce kdekoliv na světě připravíme přesně podle vašich požadavků. Obvykle potřebujeme základní informace o způsobu dopravy, kategorii vstupenek či ubytováni. Vše rádi vyřídíme za vás.

Odkud se letí na zájezd?

Nejčastěji se na zájezdy letí z Prahy, často však využíváme i Vídeň, Prahu, Brno a Budapešť. Závisí to na konkrétním zájezdu a vybrané destinace, do které z jednotlivých letišť létají konkrétní letecké společnosti. Rádi však odletové místo přizpůsobíme vašim požadavkům. Informaci o leteckém spojení obsahuje nabídka na našem webu.


3.  Jak si objednám zájezd / vstupenku?

Zájezd si můžete objednat (rezervovat) online na www.fotbaltour.cz  prostřednictvím nezávazné objednávky (zelené tlačítko) při konkrétní nabídce a online podpory (chat v pravém dolním rohu), přes správu na sociálních sítích (Facebook, Instagram), přes mailovou adresu info@fotbaltour.cz nebo telefonicky / SMS na +420 776 680 409.

Více o procesu objednávky naleznete v tomto videu.

Kdy je třeba přihlásit na zájezd?

Při sportovních zájezdech většinou neplatí populární „last minute“, čili objednávka až na poslední chvíli. Právě naopak, čím dříve si zájezd objednáte, tím bude cena nižší. Nejvýhodnější ceny vstupenek i zájezdů lze využít pouze v případě nejranější rezervace a úhrady. Ideální i několik měsíců předem. Prestižní a nejslavnější sportovní zápasy akce jsou vyprodané dlouhé období před jejich konáním. Je velmi náročné a mnohem dražší uspokojit požadavky klientů pár dní před utkáním, turnajem či akcí.

Jak probíhá proces objednávky?

Po přijetí objednávky vás bude do následujícího pracovního dne kontaktovat prodejce s konkrétní nabídkou (podle vašich preferencí: mailem nebo telefonicky).

Pro potvrzení objednávky potřebujeme osobní údaje účastníků zápasu (celé jméno, datum narození, číslo a platnost OP nebo pasu, email, telefonní číslo) a fakturační údaje. V případě leteckých zájezdů i požadované místo odletu (např. Bratislava, Vídeň) a další informace, které souvisejí s cestovními (preferovaný počet nocí, počet účastníků, kategorie hotelu a vstupenek, transfery, speciální požadavky).

Následně bude možné vystavit fakturu, kterou vám zašleme emailem. Úhrada je možná vkladem v bance nebo bezpečným převodem přes Internet Banking.

Po úhradě faktury v termínu splatnosti je vaše objednávka zajištěna a potvrzena. Více o procesu objednávky naleznete v tomto videu.

Chci dát zájezd / vstupenky jako dárek. Je možné koupit dárkovou poukázku?

Každý zájezd či vstupenku z naší nabídky můžete darovat ve formě dárkové poukázky k narozeninám, výročí svatby, Valentýnu, promoci, novomanželům, rodině, důležitému klientovi či významnému obchodnímu partnerovi.

Šance vidět své oblíbené mužstvo živě a zažít jedinečnou fotbalovou atmosféru na vyprodaném stadionu je snem každého fanouška. Dárkové poukázky vám vyrobíme na míru. Pokud nechcete kupovat konkrétní zájezd, darujte dárkové poukázky v libovolné hodnotě. Dárková poukázka je vyrobena z kvalitního papíru s designem a textem podle vašich požadavků.


4. Jak se stane z nezávazné objednávky závazná? + Způsob platby

Aby byla vaše objednávka závazná, je třeba uhradit fakturu (kterou vám zašleme na mailovou adresu – třeba si zkontrolovat i spam). Na potvrzení a objednávky stačí třetinová hodnota celého zájezdu, zbytek je třeba doplatit nejpozději 21 dní před odjezdem na zájezd.

V případě závazného zájmu potřebujeme co nejdříve osobní údaje všech účastníků zájezdu a vaše fakturační údaje. Údaje fyzické osoby jsou jméno a adresa, u právnických osob jsou to firemní fakturační údaje. Když nám tyto informace pošlete, následně vám vystavíme fakturu a pošleme ji na mail.

Zpravidla posíláme zálohovou fakturu, ale po úhradě 100% částky dostanete zúčtovací fakturu VFA.

Je cena zájezdu / vstupenky, kterou jsem dostal mailem konečná?

Ano, cena v základní nabídce, kterou jsme vám poslali na email, je konečná. Možné navýšení nabídky závisí pouze na vašich preferencí na zvýšení kategorie letenky, ubytování, vstupenky a doplňkového programu. Konečnou cenu však zaručuje až úhrada faktury, ne poslána nabídka. Doporučujeme vám uhradit alespoň třetinu z celkové částky (případně celou), tehdy máte garanci vámi požadované částky.

Jak dlouho platí cena zájezdu / vstupenky, kterou jsem dostal mailem?

Cenu zájezdu garantujeme v den poslání nabídky, nebo do vyprodání zásob. Ceny letenek, hotelů, vstupenek se mohou na základě různých faktorů měnit. V případě nepotvrzení objednávky obratem, musíme cenu zájezdu / vstupenky vždy prověřit.

Při kontrole, zda jsme vám poslal fakturu, doporučujeme sledovat i spam.

Dokdy je třeba uhradit fakturu?
Fakturu byste měli uhradit v termínu splatnosti, ideálně v den, kdy jste ji dostali na email. Pokud ji neuhradíte v průběhu dne, je možné, že cena zájezdu se může změnit a budeme vám muset připravit novou nabídku i fakturu. Doporučujeme vám jakékoli změny řešit s naším prodejcem (pracovníkem, který vám poslal fakturu).
Jakými způsoby lze zaplatit fakturu?
Po doručení faktury můžete provést platbu přímým vkladem / převodem v bance na některý z našich účtů nebo bankovním převodem prostřednictvím internetu. Platba kartou v naší kanceláři v současnosti není možná.
Dá se platit i na splátky?
Samozřejmě, rádi vám připravíme i nabídku, která bude obsahovat takové platební možnosti. Nákup na splátky doporučujeme konzultovat s prodejcem, který vám poslal nabídku zájezdu / vstupenky.

5. Jak postupovat před cestovními?

Před cestovními se, prosíme, řiďte pokyny. Obvykle je posíláme na vámi zadanou mailovou adresu (pozor, je třeba kontrolovat spam!) nejpozději 7 dní před zápasem. Pokyny obsahují základní informace o dopravě (časy odjezdů, transfery, základní pokyny), zavazadle (rozdílné v případě autobusových a leteckých zájezdů), transferech, zápase io kontaktní osobě (delegát zájezdu – telefonní číslo, nouzová infolinka – dostupná nonstop).

Pokyny zahrnují také rámcový program zájezdu (co vás čeká), oficiální informace (např. O zápase, odkazy na mapy, dopravu v dějišti), užitečné informace a tipy s mapou destinace i doplňující pokyny (s přihlédnutím k povaze a důležitost události). V pokynech nabízíme i zajímavosti o destinaci a informaci o dodržování pokynů delegáta, který je vaší kontaktní osobou.

Pokud máte zájem o vstupenky na památky či zajištění vstupů na atrakce, informujte nás o tom co nejdříve po přijetí pokynů (t. j. ne po úhradě zájezdu, protože několik týdnů před utkáním nemusíme znát cenové a časové detaily atrakcí). Doplatky za tyto služby se hradí až přímo na zájezdu.

Kdy a jak dostanu letenky a další potřebné dokumenty na zájezd?

Letenky dostanete elektronickou formou na email nebo přímo na letišti před odletem na zájezd. Závisí to na konkrétním zájezdu, destinace a letecké společnosti. Ostatní dokumenty (voucher na hotel, pojištění …) dostanete e-mailem nebo při osobním setkání na letišti.

V případě autobusového zájezdu dostanete všechny potřebné dokumenty (vstupenku na zápas, pokyny, informace …) při vstupu na palubu autobusu.

Budeme v letadle sedět spolu?

Každá letecká společnost přiděluje místa v letadle podle vlastní politiky. Doporučujeme prověřit možnosti sezení spolu s prodejcem, který vám poslal nabídku. Pokud máte zájem o garantované sezení vedle sebe, doporučujeme dokoupit doplňkový balík pro komfortní cestování.

Je v ceně zájezdu i podpalubní zavazadla?

Každá letecká společnost má vlastní politiku s přidělováním volných / placených zavazadel. Doporučujeme prověřit možnosti s prodejcem, který vám poslal nabídku.

Jak dlouho trvá let?

Je to individuální, závisí to na destinace, do které cestujete. Čas vašeho letu uvádíme v pokynech, které vám zašleme na email. Pro ilustraci však uvádíme několik leteckých spojení (Vídeň i Bratislava mají podobný čas letu):

Vídeň – Barcelona: 1h 50 min

Vídeň – Madrid: 2h 25 min

Vídeň – Londýn: 2h

Vídeň – Liverpool: 2h 20 min

Vídeň – Manchester: 2h 17 min

Vídeň – Miláno: 1h 17 min

Vídeň – New York: 9h (bez prestupu)

Vídeň – Kalifornia: 12h 30 min (bez prestupu)

Jak se dostanu k vstupenkám?

Vždy to závisí na konkrétním zápasu či zájezdu. Většinou je předá náš kolega-delegát po příchodu do destinace nebo přímo v dějišti zápasu. Je to ověřený a nejbezpečnější možný způsob předání vstupenek. V některých případech máme vstupenky přímo v naší kanceláři, několik dní před zápasem. Bohužel, většinou není možné poslat vstupenky k vám domů, protože kluby jejich často poskytují až pár dní před zápasem. Stále více klubů poskytuje i PDF či mobilní vstupenky, které slouží jako plnohodnotná a moderní náhrada klasických papírových vstupenek.

Mohu si rezervovat lístky na památky nebo prohlídku stadionu přes vás?

Pokud máte zájem o vstupenky na prohlídku stadionu či zajištění vstupů na atrakce, informujte nás o tom v dostatečném časovém předstihu. Doplatky za tyto služby se hradí až přímo na zájezdu.

Jaké doklady potřebuji?

Naše zájezdy jsou většinou v zemích Evropské unie, takže vám stačí občanský průkaz. Cestovní pas je potřebný pouze při cestě do zemí, které nejsou v EU (zejména Rusku, USA a podobě). Pro vstup do některých zemí mimo EU jsou nutné i cestovní víza. Důležité: Děti do 15 let musí mít za každých okolností vlastní cestovní pas. Děti do 18 let se mohou zúčastnit zájezdu s CK pouze za doprovodu odpovědné dospělé osoby.

Na zájezd půjdeme tři, pět, lichý počet. Je to problém při ubytování?

Cena v zájezdu je vždy kalkulována na dvoulůžkový pokoj. Zajistíme ubytování pro jakýkoliv počet klientů. Je však třeba počítat s tím, že většina hotelů, které využíváme, má standardně dvoulůžkové pokoje. Samozřejmě, pokusíme se vyhovět a zajistit i třílůžkový pokoj, pokud je to možné.

Kde je hotel, ve které části města?

Spolupracujeme s různými hotely v různých městech. Prioritně nabízíme 3 * hotely s výbornou dostupností do centra nebo ke stadionu, které jsou v blízkosti stanice metra nebo jiných dopravních prostředků. Na vyžádání zajistíme jakýkoliv hotel, přesně podle požadavků klienta.

Hotel, ve kterém budete ubytováni během zájezdu, máte vždy uveden v pokynech, které posíláme zpravidla 7 dní před zájezdem.

Jak je to se stravováním?

Stravování klientů během zájezdu je individuální. Můžeme vám zajistit snídaně nebo večeři v hotelu, doporučit dobré restaurace v jednotlivých destinacích nebo poradit, kde se dá najíst podle vašich představ. Pokud máte zájem o snídani v hotelu v ceně zájezdu, je třeba, abyste nám to předem oznámili při rezervaci.

Náklady na stravu závisí od konkrétního města. Doporučujeme promyslet si, zda jdete jen na sportovní událost nebo např. i nakupovat. Je třeba mít k dispozici platební kartu a hotovost.

Kolik peněz si mám vzít na zájezd? Mám platit hotově nebo kartou?

Výška kapesního je u každého klienta individuální. Závisí od vašich možností, životního vkusu a standardu. Na většině míst se dá platit pohodlně kartami, ale doporučujeme mít u sebe i hotovost. Například na občerstvení a suvenýry.

Musím se před cestovními pojistit?

V ceně základního zájezdu není pojištění. Doporučujeme však doobjednat nadstandardní exkluzivní komplexní cestovní pojištění, v ceně 145 Kč/ den. Výhodou pojištění je zejména storno zájezdu až do výše 90% z ceny. Pojištění je připraveno speciálně na míru pro fotbalové zájezdy a jejich specifika.

Chci jít na váš zájezd, ale chci odletět nebo přiletět dříve / později. Je to možné?

Data uvedená při zájezdech nemusí být vždy definitivně. Odlet i přílet rádi upravíme přesně podle vašich představ a požadavků. Důležité je, abyste vždy stihli sportovní událost.

Kde mohu zaparkovat při autobusovém / leteckém zájezdu?

V případě leteckých zájezdů doporučujeme parkoviště přímo ped letištěm.

V případě autobusových zájezdů se vždy najde vhodné místo na zaparkovánív okolí (záleží od místa odjezdu).


6. Jak probíhá zájezd?
Při leteckých zájezdech delegát zajišťuje transport a logistiku hlavní skupiny (ne doprovod). Pomáhá klientům při přesunu z letiště do hotelu, řeší ubytování. Stará se také o přesun na sledování zápasu, návštěvu doplňkových atrakcí io odchod z hotelu na letiště.
V případě autobusového zájezdu se po příjezdu do cílové destinace obvykle všichni klienti přesouvají s pomocí delegáta do centra města. Ten asistuje účastníkům zájezdu při koupi lístku či při orientaci. Klientům ukáže největší atrakce města, nabídne zajímavé tipy a rady (např. na oběd, večeři, suvenýry) a v případě zájmu pokračuje s prohlídkou města. Klientům je k dispozici během většiny zájezdu.
Pokud chtějí klienti poznávat město individuálně, delegát jim to umožní (platí během celého zájezdu).
Totéž platí při přesunu na zápas (stadion) – delegát stanoví čas setkání (v centru města nebo na hotelu) a zájemci se mohou spolu s ním / individuální přesunout do dějiště zápasu / akce.
Pokud zájezd obsahuje ubytování i po zápase, delegát odvede klienty do hotelu. Pokud neobsahuje, následuje přesun do autobusu nebo na letiště.
Bude delegát se mnou během celého zájezdu?
Delegát odletí se skupinou přímo z letiště nebo bude čekat na letišti v místě konání zápasu, případně v hotelu. Vždy to záleží na konkrétním zápase / zájezdu a destinaci. Delegát zařídí bezproblémový přesun z letiště na hotel, ubytování na hotelu, předá vstupenky, poskytne základní informace o městě, dopravě, cestě na stadion.
V případě zájmu zařídí prohlídku města, doporučí kvalitní restaurace či poskytne jiné zajímavé tipy. Naše zájezdy organizují zkušení a spolehliví delegáti, kterých můžete kontaktovat kdykoliv v průběhu zájezdu.
To znamená, že delegát bude k dispozici osobně nebo na telefonu během většiny zájezdu.
V případě zájmu zajistíme průvodce s historickým výkladem.
Co si mohu / nemohu vzít na stadion?
Na stadion doporučujeme vzít pouze nezbytné věci jako jsou peněženka, osobní doklady a samozřejmě vstupenka. Vždy a všude je dovoleno si vzít fotoaparát běžných rozměrů. Zakázané jsou pouze profesionální fotoaparáty s velkými (externími) objektivy. Na většinu stadionů je možné si vzít i malou příruční tašku nebo batoh (neplatí v případě Anglie, kde si můžete odložit zavazadla v úschovně před vstupem na stadion). Při vstupu absolvuje každý osobní prohlídku, pořadatelé vás mohou vyzvat, abyste jim ukázali obsah tašky nebo batohu.
Při autobusových zájezdech bez ubytování (tzv. Na otočku) není přístup autobusu během volného programu a před zápasem možný, ve městě proto doporučujeme nakupovat suvenýry s citem.

Kdy mám jít na stadion?

Vstup na stadion doporučujeme půl hodinu až hodinu před začátkem zápasu, ne dříve (rozcvička hráčů začíná většinou půl hodinu před zápasem, do té doby se na hrací ploše hráči ani trenéři nepředstaví).

Jak se mám dostat na stadion?

Nejjednodušším a nejlepším způsobem je nejčastěji metro. Na většinu stadionů, na které organizujeme zájezdy, se lze dostat metrem velmi rychle a pohodlně z jakékoliv části města. Je třeba počítat s tím, že před zápasem i po zápase bývají vagóny metra přeplněné a cesta může trvat déle. Cestu na stadion vám vždy vysvětlíme před odjezdem na zájezd nebo vám pomůže delegát přímo na místě.

Kde budu sedět?

Každá vstupenka je označena přesným číslem sektoru, radu a místa. Případně vám velmi rádi pomohou pořadatelé přímo na stadionu.

Jdu na zápas s kamarádem nebo partou, budeme sedět vedle sebe?

Na každý zápas garantujeme dvě vstupenky vedle sebe, tzv. „Dvojče“. V případě větší skupiny se vždy pokusíme zajistit všechna místa vedle sebe, ale nevíme to garantovat na každý zápas. Pokud klient vyžaduje tři vstupenky vedle sebe (pět, sedm … jakýkoliv lichý počet), v tomto případě jejich zajistíme za příplatek.

Je možná prohlídka stadionu?

Prohlídky stadionů se pořádají ve dnech, kdy se nehraje zápas. Vstupenku na prohlídku vám rádi zajistíme jako doplňkovou službu.

Kolik lidí chodí v průměru na zájezd?

Je to individuální. Při leteckých zájezdech míváme menší i velké skupiny (od 10 do 100, rekordní byly mistrovství evropy ve fotbale 2016, když jsme na 4 slovenské zápasy zrealizovali celkem 10 plných letadel), při autobusových zájezdech jde obvykle alespoň 35 lidí. Bez ohledu na počet účastníků garantujeme stejný vysoký standard služeb.

Kde najdu dobré restaurace nebo podniky?

Rádi vám doporučíme restaurace, bary či obchody ještě před zájezdem. Částečně tyto tipy obsahují pokyny, které posíláme před odjezdem. V případě, že máte takový požadavek v průběhu zájezdu, obraťte se na delegáta, který vám rád pomůže.


7.  Co následuje po zájezdu?

Po návratu z vašeho zájezdu vás budeme kontaktovat, abychom zjistili vaši spokojenost. Zároveň budeme rádi, pokud se o vaše zkušenosti podělíte s ostatními formou recenzí na Googlu nebo na naší facebookové stránce.

V případě další objednávky (po návratu ze zájezdu) vám můžeme garantovat slevy a akce na následující zájezdy, případně fanouškovské předměty a suvenýry z našeho FANSHOPY.

Na co se budete ptát?

Budeme se vás ptát, zda jste byli spokojeni, co se vám líbilo a co byste změnili. Rádi vám představíme naši aktuální nabídku a budeme rádi, pokud se brzy uvidíme opět.

V případě, že se zúčastníte našich soutěží (Top self – poslat fotku ze zájezdu na sutaz@futbaltour.sk, Top Recenze – přidat recenzi na naši facebookovou stránku), můžete vyhrát fotbalový suvenýr nebo dárkovou poukázku.