3 minuty čtení
Autor: Jakub Vaverka
zdroj: soccerex.com
Manchester City má smělé plány nejen na hřišti, ale nejlepší klub planety je ambiciózní i v oblasti marketingu. Sky Blues by rádi rozšířili kapacitu svého stadionu, a to je jen jeden z mnoha jejich plánů.
Soutěže o ceny a další zajímavosti najdete na našich sociálních sítích Facebooku, Instagramu a na Tik-Toku.
Zvýšení kapacity jako předkrm
Klub z modré části Manchesteru hraje své zápasy na Etihad Stadium s kapacitou 53 400 míst. Vedení Cityzens však městu předložilo návrh, který počítá s rozšířením kapacity jejich stánku na 60 000 míst.
Tento krok se setkal s uznáním i kritikou, neboť Sky Blues jsou v médiích často pranýřováni za to, že nejsou schopni naplnit ani svou současnou kapacitu, a tak tento krok možná nebyl nejpromyšlenější. Na druhou stranu je navýšení počtu sedadel pouhým začátkem a je pouze jedním z faktorů připravovaného projektu.
Etihad Stadium bude nejen větší, ale také modernější a poskytne fanouškům komfort a služby, které budou na nejvyšší světové úrovni. Plány totiž počítají s krytým náměstím City Square, které pojme tři tisíce lidí, obchodem pro fanoušky, muzeem a hotelem (se 400 lůžky), přičemž všechny tyto objekty budou přímo začleněny do severní tribuny, která bude hlavním bodem přestavby.
Zdroj: soccerex.com
Procházka po střeše stadionu? Žádný problém
Současné návrhy zahrnují řadu vzájemně propojených zařízení pro všechny druhy počasí, která budou plně integrována do stadionu a soustředěna kolem rozšířené severní tribuny. Nad střechou stadionu s výhledem na hřiště bude zřízen sky bar a zážitková procházka po střeše stadionu, jakou nabízí například Tottenham Hotspur na svém stadionu v Londýně, a lidé si tuto možnost pochvalují, protože je to něco nového a málo vídaného.
Klub je připraven investovat přibližně 300 milionů liber a celý projekt by měl být hotov do tří let. Manchester City navíc díky svým aktivitám vytvoří 2 600 pracovních míst, což přispěje i k rozvoji samotného města a jeho okolí.
Zdroj: soccerex.com
„Několik měsíců jsme vyvíjeli koncepty a návrhy, abychom pro fanoušky vytvořili prvotřídní zážitek. Chceme poděkovat fanouškům za účast na konzultacích, jejich názory jsme vzali v úvahu. Věříme, že z těchto kroků bude mít prospěch celá místní komunita,“
uvedl Manchester City v oficiálním prohlášení
Projekt je dalším důkazem toho, že majitelé Sky Blues mají s klubem dlouhodobé plány a chtějí Man City i nadále integrovat mezi absolutní sportovní špičku.